Poklon kartice u programu Select card omogučuju trgovcima širenje na više od 500 prodajnih mjesta, nove prihode, pozitivan financijski krug i učinkoviti marketinški alat. Sistem podupire centraliziran naplatni sustav, koji kartice čuva od zlouporabe i omogućava pregled prodaje i poslovanja u svakom trenu.
Poklon kartice su sve popularniji oblik darivanja i nagrađivanja koji je svoj začetak imao prije 30 godina u Americi a zadnju godinu ostvaruje silan uzlet također i na Europskom tržištu te sada dolazi i kod nas. Pitajmo se što najradije dobijemo za poklon? Velika većina bi odgovorila “novac”, a poklon kartice su upravo to, nude slobodu kod izbora, zaštićene su protiv prekomjerne uporabe i prilikom kupnje poklona nam nije potrebno doživljavati potrošački stres.
Vrijednosne, poklon ili loyalty kartice obavljaju različite kritične marketinške zadatke najbolje od svih marketinških alata, privlače nove kupce, povećavaju prihode i ukupan profit. U svakom navedenom području kartice postižu najbolji rezultat novčanih vrijednosti u kunama i za razliku od tradicionalnih popust kupona ne ostaju zaboravljene u džepovima ili kao materijal za paljenje štednjaka. Jednostavne su za upotrebu, u pravilu plastične, atraktivnog izgleda, veličine kreditne kartice, imaju zaštitu i za praćenje postoji jednostavno tehničko rješenje, te na prodajnom mjestu ne zauzimaju puno prostora. Smještene su uglavnom u novčanicima i svaki put kad ga otvorite podsjećaju na brend koji predstavljaju.
Temeljno polazište za korisnike je da su poklon kartice „novčane kartice“, i to za sve dobne skupine. Popust kuponi imaju obratnu vrijednost i kod kupaca izazivaju nelagodu što uzrokuje rupu u novčaniku. U stvarnosti je sve u svijesti potrošača, vrijednost kartice jednaka je vrijednosti kupona otisnutog u dnevnim novinama. Statistika trgovaca također pokazuju da u slučajevima kada su vrijednosne kartice distribuirane kao kuponi, postotak izvršene kupnje je izvanredan i iznosi nevjerojatnih 30%, što se odnosi i na sve industrije, te je u usporedbi s novinskim kuponima, e-mail kuponima, prodajnim pismima i drugih sličnim pristupima u direktnom marketingu, gdje izvanredan rezultat iznosio 4%, jednostavno neusporedivo.
Vaše vrijednosne kartice mogu biti podržane od strane postojeće tehnologije ili softverskog rješenja ili ćemo Vam ih najbolje predstaviti mi, surađujući s najboljim svjetskim razvijačima rješenja, kao i usluge čija je provedba povoljna, jednostavna i brza.
Za više informacija i prezentaciju pošljite email na [email protected]